Small Group Training

Crossfit

Crossfit is een combinatie van krachttraining, gymnastiek, gewichtheffen en cardio voor iedereen. Onze coaches zorgen ervoor dat je de 100% effort behaalt. Die nodig is voor het beste resultaat. Bij Performfit zorgen we ervoor dat je blessurevrij crossfit kunt beoefenen.

Strength & Conditioning

Deze groepslessen zijn fun & uitdagende workouts. Deze workouts met lage, gemiddelde en hoge intensiteit zijn speciaal ontworpen om alle energiesystemen in het menselijk lichaam te trainen. Door middel van traditionele en functionele krachttrainingen. We focussen op de bewegingskwaliteit om zo je sportprestaties te verbeteren.

Crossfight

Dit is de combinatie tussen Crossfit en Kickboksen. Werk aan je kracht en conditie in deze full body workout. Met het beste van beide workouts zorgen wij voor de 100 % effort en de beste resultaten! Alleen bij Performfit!

Bokszak training

Wil jij alles eruit slaan op de bokszak? Deze training biedt een volledige (kick)box les, waarbij we ons focussen op jouw conditie en box-techniek. De zaktraining is een combinatie van boxen en kickboxen. Je pakt onder begeleiding van onze professionals jouw hele lichaam aan.

Bootyhour

Een echte booty les! Ben jij opzoek naar een burn en het vergroten van je bilspieren? Deze training focust zich op het onderste deel van het lichaam! Deze training zorgt ervoor dat je behalve een sexy bil ook minder last krijgt van rug of knieblessures. Dus ook uitermate geschikt voor mannen.

Yoga

Yin-yang flow yoga is een ideale combinatie van een licht actieve vorm van yoga en rustig meditatieve vorm van yoga. Dit zorgt voor een ontspanning van body en mind. Yoga is voor heel veel mensen een manier om de scherpe randjes eraf te halen en zichzelf betere te leren kennen. Wij adviseren iedereen om yoga te uitvoeren.

Weightlifting

Weightlifting is voor doorzetters en perfectionisten. Het is namelijk veel meer dan pure kracht alleen. Bij Weightlifting breng je de halter met gewicht van de grond tot boven het hoofd. Het is een zeer technische krachtsport en vergt naast sterke spieren vooral doorzettingsvermogen om bewegingen te perfectioneren.
Olympische lifts worden ook gedaan om de prestaties binnen andere sporten te bevorderen. Denk aan het verbeteren van explosiviteit, snelheid en kracht als zwemmer, voetballer of sprinter. Ook draagt haltertraining bij aan blessurepreventie.
Met gewichtheffen werk je op een zeer effectieve wijze aan kracht, vermogen, balans, coördinatie, mobiliteit en spieropbouw.